tromaktiko: Έτοιμος να γίνει μπαμπάς ο Σάββας Πούμπουρας;

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Έτοιμος να γίνει μπαμπάς ο Σάββας Πούμπουρας;



Αινιγματική η απάντηση που έδωσε ο Σάββας Πούμπουρας στο ενδεχόμενιο να κάνει προχωρήσει τη σχέση του στο επόμενο ...
βήμα και να κάνει οικογένεια αλλά αν κρίνουμε από τα λεγόμενά του, θα γίνει σύντομα μπαμπάς.

Μιλώντας στο περιοδικό People ο ίδιος μίλησε για τη μαγειρική, το πάθος του με την κουζίνα αλλά και την αγαπημένη του με την οποία μετράει ήδη πέντε χρόνια σχέσης και μένουν ήδη μαζί.

Κρατάω πολύ χαμηλούς τόνους στα προσωπικά μου. Είναι η ιδιωτική μου ζωή. Είμαι καλά και έχουμε περάσει πέντε πολύ ωραία χρόνια δήλωσε χαρακτηριστικά.

Όσο για το κομμάτι οικογένεια απαντάει...

Το θέμα “οικογένεια” δεν χρειάζεται να το σκέφτεσαι πολύ. Έρχεται την κατάλληλη στιγμή μόνο του. Είμαι 36 ετών κι έχω περάσει πολύ ωραία και γεμάτα χρόνια. Αν ξαναζούσα, θα ήθελα να κάνω ακριβώς τα ίδια πράγματα. Είμαι ευχαριστημένος από τις επιλογές μου.

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!